ביקורת מבנים בצפון

קונים בית בצפון?
ביקורת מבנים בצפון תחסוך לכם כסף וכאבי ראש

ביקורת מבנים בצפון היא מה שאתם צריכים כדי להימנע מליקויי בניה יקרים ומסכני חיים. ביקורת מבנים בצפון על ידי חברת טרמינל תעזור לכם להימנע מ'חתולים בשק' ולאתר את כל ליקויי הבניה הקיימים בנדל"ן אותו אתם מעוניינים לרכוש או לשפץ.

ביקורת מבנים בצפון התפתחה יחד עם פרויקטי הנדל"ן הנרחבים לאכלוס צפון ישראל. ביקורת מבנים היא תהליך מוכר בכל חלקי הארץ, עבור מי שרוצה לדעת מה באמת מצב הנכס אותו הוא קונה, כמה תיקונים נדרשים בו והאם יש בו ליקויי בניה החורגים מהתקנים המקובלים כולל ליקויי בניה בטיחותיים.

ביקורת מבנים בצפון נעשית ע"י חברת טרמינל מאז 1993 המוכרת כמומחית לאיתור ליקויי בניה בכל בתי המשפט בישראל.
ביקורת מבנים בצפון נערכת באמצעות הצ'ק-ליסט, פטנט ייחודי, של חברת טרמינל המאפשר איתור כל ליקויי הבניה הקיימים בבניה חדשה וישנה,
ברכוש פרטי או משותף / ציבורי.

הפטנט הייחודי בו נעשה שימוש במהלך ביקורת מבנים בצפון מאפשר לנו לתת לכם תמונת מצב אמיתית על הנכס, מהם ליקויי בניה ההכרחיים לתיקון, עם מה ניתן לחיות ומה לא ניתן לתקן.

חברת טרמינל תספק לכם הערכת עלויות, המלצות ושירותים משלימים כדי שתוכלו לישון בשקט בבית שלכם.

להלן כמה ליקויי בניה אופייניים שנמצאו במהלך ביקורת מבנים בצפון:

ביקורת מבנים בצפון עבור קוטג' חמישה חדרים בעכו, נערכה לפני שהבית נמסר לדיירים, מצאה את ליקויי הבניה הבאים:

פנלים חסרים וריצוף לקוי בניגוד לתקן הישראלי כמו גם שיפועי ניקוז לא תקניים, ליקויים שונים בחלונות האלומיניום כולל סף אדן לא מבוטן כראוי, חורים במסגרת, סוגרים לא תקינים, פגמים בצבע, ליקויי בניה בחצר ובחניה כולל אבן שפה שלא הונמכה.
לא נמצאו ליקויי חשמל או אינסטלציה כיוון שהבית עוד לא חובר למערכות אלו.
הערכה לעלויות תיקון כ-6,000 ₪.

ליקויי בניה אמנם אלו אינם בטיחותיים, אך הם בעיתיים מבחינת חיי היומיום בבית.

ביקורת מבנים בצפון מאתרת גם ליקויי בניה בשלד שלא תמיד מהווים איום מיידי על המבנה, אך יש לתקנם בדחיפות על מנת שלא יהוו סכנה בטיחותית בעתיד.

סדקים בקירות

דוגמה:
פגמים הנוצרים כתוצאה מהזנחה ואי ביצוע ביקורת תקופתית ו/או תיקון במהלך הזמן, וזאת כמפורט בתקן ישראלי ת"י 1525 חלק 1 סעיף 2.1.
פגמים כאלו נמצאו במהלך ביקורת מבנים בצפון ביקנעם עילית:
ליקויי בניה שנמצאו היו סדקים אלכסוניים בתחתית הקירות שנוצרו בעקבות פגמים בשלד המבנה.

המבנה לא עמד בדרישות תקנות התכנון והבנייה (בקשה להיתר תנאיו ואגרותיו) התש"ל – 1970, סעיף מס' 5.02  (ב'): "שלד יתוכנן ויבנה באופן שתימנע פגיעה כלשהי במצבו התקין של הבניין, לרבות התהוות מצב גבולי." במהלך אותה ביקורת מבנים בצפון נמצאו ליקויים רבים נוספים שנוצרו כתוצאה מהזנחה.

האם אתם בטוחים שהבניין בו אתם גרים מתוחזק כראוי מבחינה הנדסית?
ביקורת מבנים בצפון, המבוצעת ע"י חברת טרמינל, מסבירה במדויק מה נדרש לעשות ע"מ לתקן הליקויים והבניין כולו יעמוד בתקנים העדכניים ביותר וכי המבנה יהיה בטוח למגורים ואסתטי למראה מבחינה הבניה שלו.
במידה והחלטתם לתבוע, אתם יכולים לבנות על חברת טרמינל ביקורת מבנים בצפון שתעמוד לצדכם.